Tympii. Eilenkin tympi kaikki, ja eniten koulu. Tympi kun ajattelin ettei minun oikeasti tarvitsisi käydä näitä ylimääräisiä kursseja. Päivälukiossa minulla oli suoritettuja kursseja 47 (minimiraja 75), nyt etälukiossa se raja on 45. Luulin että kaikki oli reilassa, mutta vitut, ei ollutkaan. Kävi ilmi että jotkut kursseistani eivät käy etälukiossa eikä niitä sitten lasketa mukaan. Nyt on vain 38 kurssia. Voi helvetti!
Vituttaa (jep, tilanne on niin paha että sanaa 'vituttaa' voi käyttää). Historian tentti tiistaina (ylihuomenna), ja siihen pänttääminen on jäänyt taka-alalle. Se on yhteiskuntaoppia oikeastaan, ja kaikkihan tietävät miten tuhottoman kiinnostavaa se on. Diktatuureista ja demokratioista lukeminen käy vielä päinsä, mutta EU? Tylsempää ja puuduttavampaa tekstiä voi tuskin keksiä. Siinä vain jauhetaan jotain komissioista ja europarlamenteista, ja päällimmäinen ajatus päässä on: "joo jo joo, whatever, ketä kiinnostaa?"
Koko kurssi voisi minun puolesta painua helvettiin. Ei jaksa kiinnostaa.


Ja lisää ongelmia: sähköpostiin tuli viesti nettikaupasta, että minulla on maksamatta yksi lasku. Minähän palautin sen typerän DVD:n, enkä minä sen takia ole sitä maksanut. Nyhveröt.

Lisäksi tässä tietokoneessa on joku vika. Jotkut valikot avautuvat todella hitaasti. Jos olet ikinä käyttänyt kännykkää kylmällä säällä, tiedät miltä se näyttää. Jos et, en jaksa selittää.
Puuttuu vielä että tämä rakkine hajoaa, kun oma pääkin on kohta hajoamispisteessä.